Plan prehrane VELIKONOČNI PRAZNIKI

Za vse nas imam čudovit izziv znotraj 50 dnevnega programa. Pred nami so velikonočni prazniki in pa tudi čas POLNE LUNE.

VSE, KAR NAREDIMO ZASE NA POLNO LUNO (ŠTEJE TUDI DAN PRED IN PO POLNI LUNI) SE POTROJI. TOREJ, VSE KAR NAREDIMO ZASE, ŠTEJE TROJNO.

Zgoraj vas čaka plan prehrane. ZELO MOČNO in močan detox. 💪💪

 

 

Za spodbudo – lansko leto so vsi okrog mene jedli velikonočne zadeve, sama pa sem izbrala smuti, riževo juho in delala vaje…VSI okrog mene so bili prepolni vse hrane, leni, utrujeni od hrane…Jaz pa lahkotna kot peresce. In ta občutek, ko slediš sebi in še posebej v času praznikov delaš nekaj dobrega zase je tako močna motivacija, da vas bo napolnila še za čas, ki je pred nami. Tako da – mogoče pa letos izberete DRUGAČE? Če vas bo kdo kaj vprašal, kar povejte, da ste se tako odločile, ker želite zase narediti nekaj dobrega. Ali pa ne razlagajte in bodite samo zgled 🙂

 

Tukaj je predlog prehrane za tri dni, lahko se držite samo en dan (najbolj pomembno je v soboto, 16.4.), dva dni ali vse tri dni. Že en dan boste občutile ZELO MOČNO!!

Tudi, če boste izbrale samo en dan, naslednji izbirajte med priporočeno hrano, da ni za telo prevelik stres.

Recept za riževo “kongee” juho in “Juha brez trebuha” imate v spletni učilnici.

PRIPOROČENE VAJE: izvajanje dnevnih vaj, meditacije – globoko sproščanje in DETOX PRANA DIHANJE (obvezno).