Program prehrane 4. Teden

Ta teden bo ZELO POSEBEN a te vabim, da ostajaš s sabo ljubeča.

Ne obljubim ti, da bo lahko, ne obljubim pa tudi, da bo težko. Čez ta proces bomo skupaj in vedi, da nisi sama. Iz nas lahko pride marsikaj in lahko se pokažejo globoko potlačeni deli, ki bodo morda privihrali na površje. Pomagala si boš z vajami.

To bo res intenziven detox na vseh področjih.

V kolikor se ne boš odločila za tole malo bolj »hard« opcijo, nadaljuješ kot do sedaj. Brez mlečnih izdelkov, sladkorja…veliko zelenjave, vse, kar smo do sedaj.

Z glino smo ta teden zaključili. En teden pauze potem pa znova še zadnje 3 tedne ponovno gina, tokrat z usedlino (v kolikor si glino že uživala te tri tedne; v kolikor je nisi in bi želela, piješ 3 tedne do usedline – še vedno se lahko pridružiš).

Zgoraj na fotografiji je opisan meni za cel teden. Sama sem ta jedilnik že prakticirala in je bilo izjemno. Ne, ni bilo vedno lahko, vendar sem si pomagala z:

  1. DETOX PRANA DIHANJEM (nujno izvajati VSAK DAN)
  2. meditacijo sproščanja telesa
  3. “bodyscan” meditacij
  4. DNEVO detox vaja

 

To so vaje, ki jih nujno narediš vsak dan – detox vajo dneva in prana dihanje vsekakor, meditacija pa izbereš eno ali narediš v 5 dnevnih 1x meditacijo sproščanja in 1x bodyscan. Vaje so ključna podpora pri tako posebnem meniju.

NIČ NI OBVEZNO. Lahko poskusiš samo 1 dan ali dva dni, lahko pa vseh 5.Teden bo intenziven in pokazalo se bo lahko veliko stvari, ki smo jih držali v sebi.

Sistem se bo IZJEMNO razbremenil.

 

Ta teden je zelo poseben. Pojdi vase, zmanjšaš stvari na minimum. Če imaš možnost te vabim, da si vzameš kakšen dan dopusta in preživiš čas s sabo.